7 Aralık 2010 Salı

ABUR CUBUR YİYECEKLER BAĞIMLILIK YAPIYOR

ABD’nin Florida eyaletindeki Scripps Enstitüsü bilim insanları, deney hayvanları üzerinde yaptıkları testlerde, hamburger, kızarmış patates ve kek gibi çok kalorili abur cubur yiyeceklerin bağımlılık yaptığını ortaya çıkardı.

Acıya rağmen devam

Deney hayvanlarını üç gruba ayıran bilim insanları, istedikleri kadar abur cubur yiyenlerin hızla kilo aldığını, beyin devrelerinin de sigara ve uyuşturucu bağımlılarındaki gibi zayıfladığını gözlemledi. Ayrıca bu fareler abur cubur kesildikten sonraki iki hafta normal gıda yemeyi reddetti. Abur cubur yerken acı hissetmeleri sağlanan obez deney hayvanlarının acıya rağmen yemeye devam ettikleri de görüldü.

1 yorum:

  1. "Zor bir durumda küçük bir işletme sahibi olarak binamı satın almak için kredi başvurusunda bulunduğumda, geleneksel bankalar bana yardım edemeyeceklerini söyledi. Bir kredi memuru olan Bay Benjamin yanıma oturdu, durumumu duydu ve bana karar verdi. Şans almaya değer. İşte 5 yıl sonra buradayız ve 7 yıl daha kredimi yeniledim. Binamı Bay Benjamin'in yardımı olmadan satın alamazdım ve bana bir şans verdikleri için sonsuza kadar onlara borçlu kalacağım kimse yapmazsa. "
    Herhangi bir finansal yardıma ihtiyacınız olursa aşağıdaki bilgiler için bir kredi memuru Bay Ben ile iletişime geçmenizi tavsiye ederim.Mr Ben Whats-App İletişim: + 1-989-394-3740 E-posta: 247officedept@gmail.com

    YanıtlaSil